Cum sa iti legi fularul

S-a cam facut vremea de fular. Am trecut brusc de la 30 la 15 grade Celsius in Bucuresti si asta cred ca a dat pe multi peste cap.
Dar pentru mine a picat la fix. Tocmai mi-am terminat fularul care a crescut treptat in tramvai in drum spre job si casa.

Cu ochiuri mari si vesele si luuung cat o zi de post (2 spuluri de 100gr si 48 de ochiuri pe rand), aceasta imi este prima incercare de cursa lunga. Desigur, nu este cu model, pentru ca n-am ajuns inca acolo, dar si pentru ca imi place simplitatea, din ce in ce mai mult.

In onoarea incheierii acestui proiect am gasit si un clip simpatic care arata cum ar trebui sa fie purtat un fular.

Da, exista mai mult decat un sigur fel!


2 comentarii on “Cum sa iti legi fularul”

  1. Andrada spune:

    Ha! Am văzut și eu filmulețul aista azi!
    (mă gândesc și să mă apuc de tricotat).


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.