Cum sa tricotezi o caciula simpla

Americani ii zic “beanie” caciulii cu pricina, iar eu i-am zis salvarea mea in iarna care a inceput abia la sfarsitul lui ianuarie, dar si cand a venit nu i-a ars de gluma :)

M-am inspirat frumos din link-ul de mai jos:

Si cu ajutorul andrelelor mele drepte si loiale de 10 am terminat si caciula, pe care am incheiat-o intr-o nota ceva mai comica. Intr-atat incat mi s-a spus Oblio ceva vreme pe acasa. (hint for the kids: cine este Oblio)

Cred insa ca asta e solutia atunci cand te apuci de un proiect. Nu sa-l faci intocmai, ci sa gresesti, sa aduci o nota de personal si sa ajungi sa iubesti minunea aia de caciula (acompaniata de un fular pe gat) atat de mult incat ai zice cand o pui pe cap ca te intalnesti cu un prieten vechi.



Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.