Cum sa incapi intr-o geanta?

Bagajul meu e simplificat, arata cam asa:

Incap in mai putin de un metru patrat. Asta m-a surprins.

Pe masura ce m-am eliberat de posesiunile lumesti am simtit un gol. De parca pieptul meu ar fi fost mai inainte plin de boarfe si locul de odihna a unui laptop, a unei bicicleta, a aparatelor foto pe care le-am cumparat in ultimii 5-6 ani. Am dat, am vandut, m-am lasat golita.
Nu m-a umplut acel sentiment de pace pe care il predica cei care sunt adeptii simplificarii vietii si care spun ca ar fi bine sa ai mai tot timpul doar 100 de posesiuni. Pe masura ce am oferit m-am simtit mai singura. Nu dadeam obiecte de fapt, lasam in urma amintiri si ofeream posibilitati (poate ale mele?). Stiu ca ce a fost nu are sa mai fie si recunosc ca ma sperie tot ceea ce urmeaza.
Corecta sau nu, spaima mea e justificata.
Un nou pamant, o alta mare, mai putine grade in termometru.
Si doua saptamani in countdown.



Lasă un comentariu