Pesto

Una dintre cele mai bune idei verzi din vara asta?
Busuioc in geam!


Din cateva seminte bine udate (pentru ca busuiocul adora apa!) am avut o frumoasa recolta de presarat pe cate o pizza ocazional si de intins pe bruschete in amestec cu rosii.

Dar iata ca a venit toamna si odata cu asta recoltatul masiv.

Am strans toate frunzele care mi-au cazut in mana pentru un Pesto improvizat.

Zic improvizat pentru ca in loc de seminte de pin sau alune fistichii eu am folosit arahide, sa ma iarta tot ce e sfant!

Reteta s-a conturat cam asa:

– un castron de frunze de busuioc proaspat
– 5 catei de usturoi
– doua maini de arahide
– Parmigiano Reggiano (adica orice fel de parmezan de fapt), cam jumatate de cana
– ulei de masline, cateva linguri (aici am luat-o ochiometric)

Totul aruncat in tocator/blender si invartit pana se face pasta.

Rezultatul: un borcan si jumatate de pesto proaspat.


Care a fost consumat pe bruscette improvizate (paine alba trecuta prin prajitor), pe langa varianta unt, ciuperci calite si rosii la fel (tot in unt).

Cu inevitabila limonada. :)

Nici o fereastra nu trebuie sa scape neinverzita!



Lasă un răspuns

