Pina

Exista putine motive pentru care as vrea sa vad un film 3D.
Da, Ok, am vazut Avatar, am vazut si cateva desene animate tot in 3D, dar acum mi-am gasit justificarea adevarata… Pina.

Am vazut trailerul in primavara pentru prima oara si l-am tot revazut toata vara, pur si simplu de placere.

Si acum am aflat ca suntem cumva in rand cu lumea. Atata timp cat reusim sa aducem genul asta de film in Bucuresti, in 3D chiar.

Fara cuvinte, trailerul este splendid, filmul si mai si!



Lasă un răspuns

