Portocaliu de dovleac

Exista multe motive pentru care ma bucur ca un anumit partid politic urmeaza sa renunte la portocaliu in favoarea unei alte combinatii de culori.
Portocaliul e o alegere superba, vesela, plina de viata… motiv pentru care asocierile nefericite ii cam strica din reputatie.

Acum… stii ca a venit toamna nu doar pentru ca vine un vanticel subtire de dimineata, pe langa arsita ca de vara. Ci si pentru ca au aparut dovlecii!

Desi o lunga vreme am avut sentimente ambivalente fata de dovleac, acum m-am dat pe brazda. Dupa o perfecta placinta cu dovleac am inteles ca nu are rost sa ma mai lupt.


Zilele astea parfumez toata casa cu dovleac.
Si prima reteta pe care am incercat-o este una din revista GoodFood de luna asta: Penne (care in cazul meu s-au transformat in spaghete albe si negre cu cerneala de sepie) amestecate cu dovleac copt si branza ricotta.

Urmeaza placinta cat de curand :)



Lasă un răspuns

