Miscarea de rezistenta prin impletit in tramvai

Am inceput un mic proiect. Cu gandul ca pentru a face ceva trebuie sa si incepi. Anul trecut de exemplu imi propusesem sa termin cel putin un fular. Mi-am dat seama de asta in ianuarie asa ca am sfarsit fara fular pentru ca planul s-a intins pana cand n-a mai fost nevoie de el.
Totusi, nu e nevoie de nimic mai mult decat de un drum pana la magazin si ceva momente libere care se pot fura bine-mersi seara in timp ce astepti sa se faca mancarea sau pe drum inspre si de la birou.

Asa se face ca saptamana trecuta am inceput fularul de anul trecut!

Si vineri de dimineata mi-am dat seama ca tramvaiul e unul dintre acele locuri tranzitionale de care nu prea se foloseste nimeni in mod util.

Am mai vazut ocazionala carte citita in tramvai (procentul de cititori e mai mare la metrou, totusi), am vazut chiar si e-readere din cand in cand (iar, mai degraba la metrou), se practica ascultatul muzicii (unii sunt chiar prea generosi si impart propriile gusturi cu tot vagonul) si in final conversatia (mai rau e cand e telefonica si in gura mare), dar inca n-am intalnit pe nimeni impletind la metrou, in tramvai sau autobuz.

Banuila ca e mai rar asa ceva mi s-a confirmat cand, dupa 5 statii de impletit mi s-a adresat un domn grizonat, rotund si zambitor care m-a intrerupt spunandu-mi ca nu mai vazuse pe nimeni impletind de dinainte de ’89.

Mmm, poate ca e momentul sa ne reluam ceva din ocupatiile care mananca din timpii morti de prin transportul in comun.

Pana la urma cati ani poti sa-ti petreci privind in gol pe geam in momentele alea dubioase in care aluneci intre statii si te tot rogi sa cobori mai repede?


One Comment on “Miscarea de rezistenta prin impletit in tramvai”

  1. […] si asta cred ca a dat pe multi peste cap. Dar pentru mine a picat la fix. Tocmai mi-am terminat fularul care a crescut treptat in tramvai in drum spre job si […]


Lasă un răspuns

