Cina usoara

Numarul Goodfood de Septembrie imi place.
Am mai furat si una bucata Salata de linte de acolo. Din pacate n-au adaugat-o inca pe site.

Dar pe scurt e un amestec de linte fiarta, ou, ardei, ceapa la care eu am adaugat si niste frunze de ceapa verde si mozarella, impreuna cu paine prajita si un ceai de menta (pentru arome tari, din 1990!, ceva mai orientale).

Lintea am ales sa o fierb eu, dar exista si la conserva, deja pregatita.

Per total nu ar trebui sa ia mai mult de 10-15 minute ca sa asamblezi salata asta. Putin otet balsamic, sare, piper si e delicioasa.


One Comment on “Cina usoara”

  1. Your pictures are amazing!


Lasă un răspuns

