Eu Breslo, tu Breslo

Sunt o fana pe viata a site-ului Etsy.com. Nu doar pentru ca mi-am petrecut ore peste ore rasfoindu-l ci pentru ca ofera inspiratie. Nu e doar pierdere de timp. De la selectii de culori, la modele de rochii, stiluri de portelanuri, mobila, pantofi vintage… selectia e nesfarsita si totul se bazeaza fie pe reciclare, fie pe creatie.

Asa ca m-am bucurat cand a aparut si o variatiune romaneasca – Breslo – , desi la noi ideea de mestesuguri predominant feminine (de craft-uri ca sa o zic pe englezeste) e una care se bazeaza pe prea mult, prea incarcat, oarecum ieftin, si destul de inutil. Nu se poate sa nu fi observat faptul ca la fiecare targ de handmade predomina „briz-brizurile”. Mai o brosa, mai o pereche de cercei, un colier…

As spune ca eu oricum nu accesorizez deci nu sunt cea mai in masura sa decid ce e de calitate, dar adevarul este ca imi plac accesoriile foarte mult. Atunci cand sunt realizate simplu, cu bun gust, cand chiar complimenteaza o tinuta. Si poate ca am vazut prea multe floricele si buburuze din pasta Fimo pentru a mai fi entuziasmata.

Creatia nu trebuie sa fie simplista, dar poate fi simpla si frumoasa prin asta.

Si acum sa spun si prin ce m-a impresionat Breslo, pentru ca a reusit asta.

Categoria imbacaminte:

Klara Rongyasz

tootstuff sau Ana Marchetanu

Yellow

Gentute, posete:


Mel’s Jewelry

adelacoc

migdale

La gat, in piept, in par:

toate trei de Monica Alexandru

migdale


One Comment on “Eu Breslo, tu Breslo”

  1. […] M-a cam prins rasfoitul site-ului Breslo. Asa ca mi-am facut o noua lista de favorite, de data asta mai de toamna si cu o tenta ceva mai vintage decat lista precedenta. […]


Lasă un răspuns

