Perne galbene

N-am fost nicicand prea iscusita intr-ale cusutului. Dar mereu am incercat. Ca in mai fiecare familie am rude care atunci cand intra intr-un magazin se uita la modelul hainelor convinse ca il pot reproduce. Eu raman cumva intoarsa pe dos si nu-s prea sigura ca poate sa-mi iasa nici macar daca imi pune cineva instructiuni pas cu pas in fata ochilor.

Dar asta nu inseamna ca nu-s dispusa la o incercare sincera.

Asa ca atunci cand am gasit materialul galben splendid de mai jos nu m-am putut abtine sa nu fac ceva simplu, dar in acelasi timp frumos. Au rezultat 3 fete de perna de care sunt mandra. Primul proiect finalizat dupa multa vreme.

Da, chiar imi place ata aia albastra, chiar daca n-are nici in clin nici in maneca cu galbenul din propozitie :)



Lasă un răspuns

