Bluza albastra

Imi plac proiectele simple, rapide si eficiente. Atunci cand ma inhamez la ceva mai complicat, imi trebuie ceva hotarare si mai ales timp, asa ca deocamdata ma pastrez pentru ceva short and sweet.

Am gasit un material calduros, pufos si numai potrivit pentru o bluza de toamna asa ca m-am pus pe treaba.

Pentru cine este curios de cum se poate face un model pentru o bluza (sau pentru aroape orice de fapt, nu este nevoie decat de o bluza mai veche care va apartine, sau pe care o puteti cumpara de la un second hand, trebuie sa ii desfaceti cusaturile, sa o deconstruiti in bucatile din care a fost asamblata si sa o folositi pentru a crea un model de hartie dupa fiecare dintre bucati cu ajutorul unei coli mai mari de hartie sau carton, a unui creion si a unui foarfec. Ce rezulta e ceva asemanator cu ce e mai jos. Doar ca bluza mea pentru model era ceva cam stramta (intrase la apa) asa ca atunci cand am trasat liniile pentru noua bluza am lasat niste margini mai generoase. Liniile se traseaza pe ceea ce vreti sa fie interiorul bluzei.

Un tutorial perfect pentru a intelege procesul se gaseste aici: http://sweet-verbena.blogspot.com/2011/07/making-your-own-pattern-tutorial.html

Au rezultat 4 bucati  de material (2 maneci, partea din fata si cea din spate a bluzei) care au fost asamblate pe rand – cusute manecile pana au devenit tuburi, apoi cusuti umerii bluzei, marginile laterale si prinse manecile la locul lor. Apoi o trecere rapida in dreptul gatului cu acul si ata, marginile manecilor lasate libere, la fel capatul de jos al bluzei. Eu am cusut totul de mana, pentru ca nu am inca o masina de cusut, dar e si asta pe lista.

Intre timp, imi place ce a iesit:



Lasă un răspuns

