Carti postale


De cand nu ai mai primit o carte postala? La naiba, oare chiar ai primit una vreodata?!
Tin minte ca bunicii mei trimiteau carti postale si primeau de asemenea. Cred ca pentru majoritatea rudelor noastre din urma cu o generatie, doua a trimite carti postale si a le primi era un ritual batut in piatra. Spun asta pentru ca stiu nenumarate colectii de carti postale trimise de bunicul tatalui meu. Si vad acum la targurile de antichitati teancuri peste teancuri de carti postale de peste tot de prin tara.

Candva domeniul asta era infloritor.
Tin minte ca si pe Internet acum cativa ani era cochet sa trimiti e-cards. Dar moda asta a apus.

Exista totusi niste personaje incapatanate care insista sa nu lase placerile de alta data sa moara.

Si acele personaje au facut cu ani in urma Postcrossing.

Dupa principiul simplu:
“send a postcard and receive a postcard back from a random person somewhere in the world!”

Incepi cu 5 carti postale pe care le poti trimite. Si pe masura ce ele sunt primite si inregistrate de primitor in sistem ti se deschide accesul spre noi carti postale de trimis si prin urmare de primit.
M-am inscris pe Postcrossing si mi-am ales deja primele 5 adrese la care trebuie sa trimit cate o carte postala.

Ar fi mai corect sa spun, mi-au fost selectate dintr-o colectie impresionanta de utilizatori si tari straine. Desi intamplator, toate personajele au fost femei. Ma intreb daca au si utilizatori barbati. Probabil ca da, cu toate ca sunt femeile cele care predomina pe website.

Ca sa simplific povestea, am cam asa:

Taiwan – la 8,591 km departare
Germania – 1,577 km
Belarus – 1,231 km
Australia – 15,127 km     
U.S.A. – 10,628 km  

Cartile postale au fost cumparate. Am mers instinctiv spre prima librarie din drum. Nu am facut mofturi pentru ca de fapt, prin a face mofturi as fi sarit peste experienta naturala a expeditorului de carti postale.
Faptul ca selectia arata cum arata… ei, acum, am promis sa nu fac nazuri :)

De fapt mi se pare ca sunt chiar distractive cartile mele postale. Si sper sa fie noi si dubioase pentru cele care le vor primi. Si sper sa se uite crucis la ele si sa zambeasca.

Ramane doar de hotarat ce anume sa le scriu.

Posta, iata-ma ca vin!


One Comment on “Carti postale”

  1. […] dintre cartile mele postale (un total de 5) au ajuns prin Postcrossing  pe rand in US, Australia si Germania asa ca mi-am mai atribuit inca 3 noi […]


Lasă un răspuns

