Chilipiruri Second hand

Am devenit o impatimita a cumparaturilor Second hand.

E greu sa trec peste faptul ca exista multe rebuturi atunci cand cauti ceva deosebit, dar cred ca asta se aplica peste tot. Ca sa gasesti piese care chiar au o tenta personala trebuie sa pierzi ceva zeci de minute cautand, scanand, verificand.

Apoi exista preconceptii atunci cand cumperi haine SH (o idee legata de rusine, de status social si alte bla-bla-uri dogmatice romanesti), cu toate ca blogurile de asa-zis „vintage” de la noi nu fac altceva decat sa recicleze haine din second-uri in cea mai mare parte si vad ca ele vand de minune.

Mereu mi-a placut sa sar peste intermediar. Asa ca nu m-am temut sa ma avant chiar eu in magazinele Second hand si nu am regretat.

Desigur, exista magazine si magazine. Unele au devenit mai cu staif (eticheteaza individual, aranjeaza frumos, stiu ce se vinde, in special marcile cunoscute), exista varianta la kilogram si cea la bucata (unde pretul variaza de la o zi la alta di pe parcursul unei saptamani se ajunge de la pretul de start – in jur de 7, 10, 12 lei per articol, la 50% reducere si apoi chiar la 1 RON articolul), exista haine noi printre cele purtate, marci: H&M (care de fapt cam asa a devenit popular la noi, prin second-uri), Marks & Spencer, New Look si asa mai departe, dar si marci mai smechere gen Moschino & co. Si no name-uri, si marci japoneze de haine (care mie mereu mi-au dat o stare superba, fiind curioase si delicate).
Posibilitatile sunt foarte multe si e distractiv sa iti poti innoi garderoba fara sa arunci o avere pe asta si in acelasi timp dand o noua viata unui articol de imbracaminte, recicland.

Vroiam sa arat si ce am gasit eu in ultima incursiune.

Sunt 3 articole care au insumat 10,5 RON: un cearsaf galben pentru o persoana (care a fost luat cu scopul sa a fi transformat in husa pentru scaunul meu de birou – mai multe despre asta in alt post!)

o fusta rosie splendida potrivita pentru primavara si vara viitoare mai degraba, dar nu am putut sa ii rezist acum:

si un frumos fular cu model colorat:

Cred ca este momentul sa ne infrangem mandria instinctiva si atat de romaneasca si sa exploram noi posibilitati. Sau vechi, daca pot spune asa.
Un exemplu frumos de mix-and-match realizat si cu haine din SH se poate gasi pe un site care imi este inspiratie: Hel-looks care arata felul in care se imbraca tineri si nu numai din Helsinki. Cateva exemple de chilipiruri de SH:

De la cate un articol SH la o intreaga garderoba numai din asa ceva, totul este sa nu te lasi blocat de preconceptii.


One Comment on “Chilipiruri Second hand”

  1. […] Asa am gandit atunci cand m-am inarmat cu una bucata ac pentru saltele (solid, curbat), o papiota de ata galbena si cearsaful galben de o persoana, cu elastic pe margini, pe care l-am recuperat de la SH. […]


Lasă un răspuns

