Festivalul Filmului Francez 2011

Imi plac filmele frantuzesti. Asta pentru ca francezii trec de la a fi incapatanati sa schimbe ce inseamna cinema, la un relax total fata de cea de-a saptea arta.
Oricum ar fi, de la filmele frantuzesti plec binedispusa. Fie pentru ca au simtul umorului, fie pentru ca sunt pur si simplu bune.

In weekend incepe Festivalul Filmului Francez in Bucuresti si mi-am facut lista cu must-see-uri.

Eu am cam asta din meniul de anul acesta:
Impardonnables – drama, dragoste si Venetia


My Little Princess  – relatii familiale sucite


Tomboy  – o fata care vrea sa fie baiat

Programul complet al festivalului se gaseste pe Hipmag.

 


One Comment on “Festivalul Filmului Francez 2011”

  1. Andrada spune:

    Dadadada (că vorbeam de filme fancy și mai puțin fancy) – și mie imi plaaaaaaaaac filmele franțuzești! Chiar și astea de televiziune, de spalat pe materia cenușie, de pe Comedy Star.


Lasă un răspuns

