Bolognese in doua feluri

Am o relatie ambivalenta cu mancarea. Uneori imi place sa o iau de la zero si sa construiesc feluri de mancare de la ingredientele de baza, alteori trisez si nu imi este rusine cu asta, cumparand parti din felurile de mancare, gata preparate.

Si am o slabiciune pentru sosul Bolognese de la Mega Image. Chiar daca e gata preparat, greu de crezut ca e sanatos si asa mai departe… are un gust care-mi place, asa ca mai renunt la principii.

Cum borcanul are 900gr niciodata nu reusesc sa-l folosesc pe tot deodata, dar e o solutie de urgenta pentru vremurile in care chiar nu am chef sa stau prea mult in bucatarie.

Ultima data cand l-am cumparat l-am combinat in doua feluri. Am avut:

Felii de bagheta cu branza Brie si sosul bolognese amestecat cu ceapa si ciuperci (pentru ca imi place sa-l mai inverzesc putin)

Si Fussili cu sos Bolognese, dovleac, ceapa, ardei iute si oregano

Trisatul, sportul meu favorit! :D



Lasă un răspuns

