Cum sa tricotezi sosete

Am fost mereu pregatita de o provocare!

Mai putin atunci cand imi este frica de mor sau cand imi este somn.. sau cand au ceva misto la televizor… glumesc, de obicei ma descurc destul de bine :)

Asa ca mi-am propus sa invat sa tricotez sosete si habar n-aveam ce ma asteapta, sincera sa fiu. Cred ca de asta era frumos inainte cand existau „mentori” intr-ale tricotatului si ale lucrului de mana in general. Atunci cand o bunica, matusa, mama iti arata cum sa pui ochi si cum sa intorci un calcai, lucrurile mergeau mai lin.

Acum am ajuns sa ma bazez pe Youtube. Nu spun ca ma plang de Youtube, mai ales ca pot derula fiecare bucata de clip ad nauseam, dar din pacate aventurierii tricotanti ai prezentului nu au si cea mai performanta aparatura video. Asa se face ca mi-a luat uneori chiar si jumatate de ora sa trec de un pas din soseta care teoretic dura 5-10 minute.

Soseta mea a iesit suie, dar asta nu inseamna ca m-am descurajat.

Si pentru placerea voastra, pana cand o sa dau peste niste clipuri in romana, de facut inca nu ma simt capabila sa le fac (sunt totusi la prima soseta!), va las cu toti pasii pentru o soseta gasiti pe Youtube si realizati de LionBrandYarn:

Inceputul sosetei:

Partea din spate a sosetei, pana la calcai:

Calcaiul:

Reluarea marginilor sosetei, din capul piciorului:

Descresterea pentru finalizare:

Finalizarea sosetei:

Eu una mai am pana la final!



Lasă un răspuns

