Lecturi verzi si albastre

Weekend-ul a adus cu el si ceva cumparaturi literare. Am ales sa le fac la preturi inteligente pentru ca imi plac anticariatele din Bucuresti. Asa ca am ajuns acasa cu:

Dilema omnivorului – 11,99 lei

Easy tops to sew – 14,50 lei

Country living – 4,99 lei

Dar m-am intins generos peste: Gradina bucatarului rafinat 48,50 lei, nu pentru ca nu ar fi existat resurse straine mai ieftine, ci pentru ca mi s-a parut o investitie inteligenta.

Vreau denumiri romanesti de legume si ierburi aromatice, si imi plac fotografiile, informatia e organizata frumos. E genul de carte pe care o poti arata urmasilor, cu conditia sa mai prinda plantele de care ne bucuram noi acum. Dar hai sa nu fiu apocaliptica, desi e 2012 dupa colt!

Pentru o scurta vreme, tricotatul de tramvai va fi inlocuit de lectura.



Lasă un răspuns

