Favorite Breslo… mai friguroase

M-a cam prins rasfoitul site-ului Breslo. Asa ca mi-am facut o noua lista de favorite, de data asta mai de toamna si cu o tenta ceva mai vintage decat lista precedenta.

La click pe fiecare poza de mai jos se face o redirectare spre produsul de vanzare si sub fiecare poza este link-ul spre magazinul care o vinde. Desigur, as prefera sa nu mi-o ia cineva inainte si sa le pot cumpara eu, dar sunt realista si imi dau seama ca nu ma dau banii afara din casa.

Happy browsing! :)

Blanitza

Raluca Elven Design

Jurnale

Ateli3r

DemoiselleVintage

Atelier44



Lasă un răspuns

