Husa de scaun

Atunci cand intretii dorinte de a creste pisici trebuie sa renunti la cateva detalii ale vietii in singuratate. Lucruri care altadata pareau de la sine intelese: dormitul pana tarziu de dimineata, mobila fara urme de gheare, haine de o anume nuanta fara captuseala de fire de blana (acum depinde, pentru posesorii de pisici in nuante deschise, o garderoba neagra e afara din discutie, pentru cei care au pisici negre, se cam duc naibii hainele albe) nu sunt acum altceva decat mituri.

Nu am decat un pisic, dar responsabilitatea de a-l creste la bloc a adus cu sine ceva schimbari pe ici, pe colo, in locurile esentiale.

Asa s-a facut ca scaunul meu de birou nu mai e ce-a fost. Dar e un detaliu la care pot renunta sau pe care il pot totusi transforma.

Asa am gandit atunci cand m-am inarmat cu una bucata ac pentru saltele (solid, curbat), o papiota de ata galbena si cearsaful galben de o persoana, cu elastic pe margini, pe care l-am recuperat de la SH.

Cearsaful a sfarsit taiat in doua, o bucata pentru spatarul scaunului, cealalta pentru sezut.  Am tras cate o cusatura dreapta pe marginile spatarului si partea de sezut am cusut-o fix pe scaun. De scos se poate scoate, dat fiind ca e cusuta lejer, asta pentru acele momente in care simt nevoia sa o schimbare de culoare sau pur si simplu o spalatura buna.

Pe final m-a chinuit putin talentul si am adaugat cateva triunghiuri in vopsele acrilice.

Nici prea simplu nu e bine! :)

Si acum scaunul meu de birou a renascut. Iar pisicul s-a mai lasat de sportul de a-l zgaraia in mod constant.



Lasă un răspuns

