Fibre!

Nu sunt o fana Activia. Poate pentru ca am ceva bun simt si pentru ca asociez iaurtul cu ceva acru, nu dulce. But to each her own.
Si nici nu imi place ideea de iaurt ca panaceu universal, inlocuitor de gustare sau mic dejun, fie el cu fulgi de porumb sau nu.

Dar m-am amuzat teribil cand am dat peste exemplificarea feminitatii cu iaurt de aici:

Nu, serios, ce naiba ne-a apucat?!

Cu toate astea nu neg faptul ca trebuie sa avem fibre in dieta si sa fim „regulare”, dar sa fim seriosi, nu cu iaurt!

Eu ma rezum la variatiuni de cereale. Un fel de „mananci, femeie, ovaz”, si asta mananc intr-adevar. Fulgi de ovaz cu banane si mere in lapte pe care mai nou il iau de la piata unde incepe sa aiba gust de lapte si ceva caimac dupa ce il fierb. Dar si bun venita cafea.

Se pierd detaliile in cumparaturile de la supermarket. Se pierde caimacul, se pierde zaharul din morcovi, se pierde galbenusul oului (din portocaliu in galben apos), se pierde aroma de rosie… se pierde si cheful atunci cand mananci iaurt care inceteaza sa mai semene cu ceea ce stiai cand erai mica a fi iaurt. Asa ca alerg dupa alternative.



Lasă un răspuns

