Chilipiruri SH 2 :)

Cumparaturile sunt o distractie de la tot ce ma supara in ultima vreme. Vacanta de iarna nu pare sa fi fost niciodata mai departe decat e acum, dar promit sa astept si sa fiu pe cat de cuminte imi sta in puteri.

Am mai dat o raita prin magazinele SH si n-am plecat cu mainile goale.

M-am inarmat de iarna, dar mi-am si facut putin de cap.

Cu un foarte simpatic pulover roz 6 Lei

O panglica leopardina 2 Lei

Si doua fete de perna si mai roz 6 lei

Mai sunt doar doua luni pana la sarbatori, ba chiar mai putin. Rabdare!



Lasă un răspuns

