Carti postale de trimis

Trei dintre cartile mele postale (un total de 5) au ajuns prin Postcrossing  pe rand in US, Australia si Germania asa ca mi-am mai atribuit inca 3 noi adrese.

De data asta am:

Olanda – 1,717 km departare
Germania din nou, dar nu o doamna, ci un domn – 1,547 km
Japonia – 8,903 km

Si mi-am gasit o noua tema. De data asta am sa fac o scurta lectie de istoria artei. Am ales Leonardo da vinci in varianta Disney, Matisse si Georgia O’Keefe. E trist totusi sa descopar ca alegerile de carti postale sunt ceva cam limitate in Bucuresti. Promit sa caut mai atent data viitoare si sper sa am destule resurse noi pentru noi teme.

Ca sa variez mi-am propus sa trimit si carti postale pe care le culeg de la expozitii de arta, prezentari de expozitii practic sau evenimente artistice din .ro pentru a promova ce imi place, mai exact arta romaneasca tanara si cultura din romania. Ideea mi-a venit dupa ce am observat ca intamplator imi place mie sa le colectionez.
Aici sunt numai cateva dintre ele ( Alexandru Paul, Serhiy Popov,  arhiva Nicu Ilfoveanu ):

Si sunt o metoda isteata de a deschide Romania spre lume. Mic cu mic se face mare!



Lasă un răspuns

