Patura gata!

Surpriza, am reusit sa-mi termin e tricotat patura!

Mi-am investit cred 3 saptamani de munca (parte din timpul liber totusi, pentru ca job-ul full-time nu poate fi ignorat) ca sa imi termin patura si sunt mandra de ce a iesit. O serie de variatiuni pe aceeasi tema, culoare si un zambet pe buze de fiecare data cand o vad. Momentan n-am unit cele doua bucati care sunt facute pentru a acoperi in mod normal patul, ci am asezat cate una pe cele doua fotolii din camera. Dar e si asta un mod de a ma inveseli cand ma trezesc.

Amandoua sunt curcubeice si tin de cald.
Si cel mai mult ma bucur ca nu m-am lasat batuta si am dus jocul pana la capat.



Lasă un răspuns

