La multi ani, .ro! (cu intarziere, desigur!)

Am trecut de ceva vreme de 1 Decembrie, suntem in 4, dar abia acum am reusit sa-mi trag sufletul si sa ne urez La multi ani!

Mandri de noi sau nu, in Alba Iulia am fost veseli si calzi macar. Anul acesta am apuc pentru prima oara sa strabat tara pana acolo, sa le vad cetatea, sa le flutur steagurile si sa le mananc clasicii mici (astia din urma n-au picat tocmai bine, trebuie sa recunosc).
Dar oamenii au fost simpatici si putinele lor restaurante si baruri pana la pranz pe 1 erau pline ochi. Asa ca am sfarsit intr-un subsol caldut, band vin fiert cu scortisoara si ascultand rock romanesc pus de pe Youtube.

Mi-am luat si cele mai chic sosete tricotate in culori turbate din targul din Alba Iulia cu numai 5 Lei bucata.

Si la intoarcere, dupa ce ne-am oprit in Sibiu si am urcat in turn sa tragem cu ochiul la priveliste am tras o raita prin targul sibian dupa magnetii care-mi lipseau si mi-am umplut tolba cu carti postale care vor ajunge in strainataturi.

Mi s-a facut o pofta nebuna de Craciun, dar parca tot mai e o vesnicie pana atunci!



Lasă un răspuns

