Carpeli

M-am indragostit lulea de Clarabella . Era si greu sa nu o fac. Cred ca am o pasiune nebuna pentru textile care trebuie sa-si gaseasca un outlet cat de curand. Asa ca stau frumos si o urmaresc pe aceasta frumoasa doamna care preda workshop-uri despre textile undeva departe, care planteaza, recolteaza, vopseste cu materiale naturale textilele pe care le foloseste si apoi coase, peticeste, intr-o realitate paralela si romantica.

Exista cumva si la noi asa ceva?

Cu gandul la tot ceea ce face m-a prins ideea ca ar trebui sa incep si eu sa peticesc. Intr-o lume in care e mai usor sa cumperi o varianta noua in loc sa pui un petic peste ceva vechi, e de-a dreptul revolutionar sa te opui curentului, nu-i asa?:)
Dar nu stiu daca de asta am facut-o.

Mi-am luat un cearsaf ceva cam chinuit de la Ikea (cu 3 superbe gauri), o veche fata de perna din care am incropit niste petice si m-am apucat de peticit, inspirata de una dintre modalitatile pe care Clarabella le-a folosit pe blogul propriu. Un fel de Sashiko . Ceva furat, nu invatat de unde trebuie, dar tentativa conteaza!

Ce a iesit imi aduce aminte ca poti reface. Nimic nu e stricat pentru totdeauna, ba chiar capata personalitate.


2 comentarii on “Carpeli”

  1. Thanks very much for your kind words! Your stitches are lovely. Claire (clarabella) : )


Lasă un răspuns

