Petice

Pe ultima suta de metri de frig, cu iarna asta care nu se da batuta, mi-am cumparat doua pulovere simpatice si m-am hotarat sa-l folosesc pe unul la un mic experiment care imi statea pe creier de ceva vreme. Mai exact mi-am dorit petice pe coate.

Oricat de comic ar putea sa para, mai ales ca-i atat de simplu, iar mie mi-a luat o vesnicie sa-mi pun acul la treaba, rezultatul mi-a fost tare pe plac. Asa ca cred ca am sa repet experimentul cat de curand.

Pentru inspiratie, aici: http://freshly-picked.com

Desi eu am sarit peste partea cu gauritul frumos inainte de a trece ata prin piele, dar asta doar pentru ca nu aveam unealta cu pricina la indemana. Ah, si am reusit sa rup un ac! :D Previzibil de altfel.



Lasă un răspuns

