Fotoliul nostru puf

Pentru ca am cam rarit-o cu postarile dar trebuie sa ne revenim in forma mi-am luat cateva clipe sa-mi aduc aminte de ultimul proiect reusit.

Anume fotoliul puf in care adora sa stea somnorila al nostru.

Pentru indicatii, pentru cine e curajos si nu se da in laturi de la a-si face propriul fotoliu, gasiti aici un tutorial foarte reusit care m-a ajutat pe parcurs.

http://www.videojug.com/film/how-to-make-a-bean-bag

Ce e amuzant legat de proiectul asta e faptul ca am putut alege ce material mi-am dorit pentru cele doua straturi care tin bilutele de polistiren. Nu tu vinilin sau altele asemeni.



Lasă un răspuns

